Bochum-Hertha Berlin (3.30 petang)

Bochum-Hertha Berlin (3.30 petang)

Nasihat ketiga adalah berdasarkan dalam kes ini pada hasil sudut lebih 9.5 (peluang terbaik 1.80 pada Snai).

Pusingan pertengahan minggu yang baru berakhir yang telah mengesahkan sedikit krisis Bayern Munich yang seri dengan kesukaran menentang Cologne dalam benteng persahabatan, keputusan yang menyusuli perlawanan menentang Leipzig. Pasukan Red Bull akan menjadi protagonis pusingan awal pusingan kelapan belas Bundesliga, yang akan melihat Stuttgart sebagai lawan, dan berikut adalah analisis perlawanan petang Jumaat, dengan ramalan yang berkaitan.

Leipzig-Stuttgart (8.30 malam)

Empat kemenangan dan satu seri dalam lima hari perlawanan terakhir untuk pasukan Leipzig yang sudah pasti mengalami detik keadaan mental dan fizikal yang hebat, satu perjalanan cemerlang yang membolehkan mereka naik ke kedudukan ketiga selepas tempoh yang lama dihabiskan di liku-liku pertengahan -jadual, dengan jurang hanya empat mata dari puncak Bundesliga. Dengan 37 gol dijaringkan, serangan tempatan adalah yang kedua paling prolifik dalam kejuaraan Teutonik, manakala pertahanan telah bolos 23.

Hanya satu kemenangan yang diperoleh dalam lima hari terakhir untuk pasukan Stuttgart yang tergelincir terus ke zon penyingkiran, dengan tempat ketiga hingga terakhir dikongsi dengan Bochum, konteks yang jelas menyusahkan seluruh persekitaran yang menyaksikan momok penyingkiran yang lain menjadi kenyataan . Hanya tiga kemenangan yang dilucutkan oleh tetamu sejak permulaan kejohanan dan lebih-lebih lagi tiada kemenangan di tempat lawan, dengan jumlah mata yang sedikit sebanyak 4 mata dalam 8 perlawanan yang dimainkan.

Ramalan

Pada pendapat saya, kemungkinan yang dicadangkan oleh pasaran untuk combobet 1+lebih 2.5 adalah tidak buruk (kemungkinan terbaik 1.97 pada GoldBet), yang nilainya hampir dua kali ganda, manakala alternatif yang kurang berisiko adalah berdasarkan berbilang matlamat 2-4 ( terbaik kemungkinan 1.52 pada GoldBet). Akhir sekali, nasihat terakhir adalah berdasarkan keputusan sudut lebih 7.5 (kemungkinan terbaik 1.29 pada Lebih Baik).

Selepas kemaraan petang Jumaat antara Leipzig dan Bayern, pengaturcaraan pusingan keenam belas Bundesliga diteruskan dengan enam perlawanan pada hari Sabtu, di antaranya perlawanan yang akan dimainkan di stadium Volkswagen-Arena menyerlah, dengan tuan rumah Wolfsburg menentang perlawanan itu. pantas Freiburg, pasukan kedua dalam kejuaraan, hanya empat mata dari atas. Sekarang mari kita beralih kepada analisis perlawanan individu, dengan nasihat permainan yang berkaitan.

Bochum-Hertha Berlin (3.30 petang)

Selepas kekalahan teruk yang dialami ketika menentang Wolfsburg dan Dortmund, yang di atas kertas boleh didapati dengan mudah, di sini datang kejayaan berganda untuk tuan rumah yang diperoleh menentang Gladbach dan Augsburg. Enam mata ini membolehkan kita menghidupkan semula harapan keselamatan yang lemah memandangkan kedudukan kedua terakhir hanya satu mata dari zon keselamatan, tetapi purata markah yang rendah sudah tentu tidak membenarkan kita memupuk perasaan optimis.

Selepas tiga kekalahan berturut-turut, pasukan Capitoline akhirnya menemui kegembiraan tiga mata dengan mengatasi Cologne dengan keputusan akhir 2-0, untuk ranking yang bercakap tentang tempat ketiga hingga terakhir dikongsi bersama Stuttgart. Dalam kunci kira-kira umum, data yang berkaitan dengan kemenangan adalah menarik, dengan hanya tiga dilucuthakkan sejak permulaan kejohanan.

Ramalan

Daripada semua kemungkinan, saya amat yakin dengan yang berkaitan dengan keputusan lebih 2.5 (kemungkinan terbaik 1.75 pada Snai), manakala sebagai alternatif yang bercita-cita tinggi saya mencadangkan hasil x (kemungkinan terbaik 3.45 pada GoldBet). Petua terakhir melibatkan kombobet melebihi 0.5 separuh masa pertama + lebih 0.5 separuh kedua (kemungkinan terbaik 1.61 pada Lebih Baik).

Eintracht Frankfurt-Schalke 04 (3.30 petang)

Sepuluh mata dalam lima hari perlawanan terakhir untuk Eintracht yang menduduki tempat keempat bersama Union Berlin, tempat terakhir untuk mengakses Liga Juara-Juara, tetapi konteks umum agak padat pada masa ini dan beberapa keputusan negatif sudah cukup untuk jatuh di luar daripada jawatan Eropah. Dengan 32 gol dijaringkan, serangan pasukan tempatan adalah yang kedua terbaik dalam Bundesliga, manakala pertahanan bolos 24.

Ia adalah musim yang sukar untuk Schalke, dengan 10 kekalahan dan penamat tempat terakhir yang menunjukkan senario suram, walaupun dengan jurang lima mata yang masih terhad dari zon keselamatan. Prestasi serangan yang hanya menjaringkan 13 gol benar-benar buruk, tanpa melupakan 32 gol yang dibolosi yang mewakili prestasi pertahanan kedua terburuk dalam kejohanan Teutonik.

Ramalan

Mari kita mulakan dari petua permainan pertama yang dalam kes ini melibatkan hasil 1 (kemungkinan terbaik 1.40 pada GoldBet), manakala untuk yang paling mencabar saya mengesyorkan hasil nogol (kemungkinan terbaik 2.00 pada Snai), yang bahkan ditawarkan oleh pasaran untuk berganda. Penyelesaian permainan ketiga adalah berdasarkan keputusan lebih 1.5 separuh masa kedua (kemungkinan terbaik 1.72 pada Lebih Baik).

Stuttgart-Mainz (3.30 petang)

Tiga kekalahan dalam lima hari terakhir kejuaraan untuk pasukan Stuttgart yang jatuh tepat ke zon penyingkiran, dengan tempat ketiga hingga terakhir dikongsi bersama Hertha Berlin yang membawa kembali hantu penyingkiran ke divisyen kedua. Kalendar mencadangkan Mainz sebagai lawan dalam krisis permainan yang hebat dan keputusan diberikan empat pusingan terakhir tanpa kemenangan, dengan hanya satu mata dilucutkan, laluan yang membawa tetamu hampir dengan bahaya ke zon penyingkiran, dengan kelebihan yang telah dikurangkan kepada hanya 5 mata.

Ramalan

Bagaimana anda tidak boleh mencuba hasil 1 (kemungkinan terbaik 2.40 pada Snai), yang pasaran menawarkan pada nilai yang jauh melebihi dua kali ganda, terlalu murah hati memandangkan saat buruk Mainz, manakala alternatif yang kurang berisiko adalah wujud kepada hasil mudah berbanding hasil 1.5 (kemungkinan terbaik 1.23 di GoldBet). Akhir sekali, sebagai cadangan terakhir, berikut ialah kombobet melebihi 0.5 separuh masa pertama + lebih 0.5 separuh kedua (peluang terbaik 1.63 pada Lebih Baik).

Union Berlin-Hoffenheim (3.30 petang)

Hanya satu kemenangan dalam tempoh lima hari terakhir untuk pasukan Rom, yang secara keseluruhannya telah memperoleh sedikit 4 mata, kejatuhan menegak yang nyata yang menyebabkan mereka jatuh ke tempat keempat dengan mata yang sama dengan Frankfurt, dengan risiko yang kuat untuk meninggalkan kedudukan Eropah .

Hanya satu kemenangan dalam lapan hari perlawanan terakhir untuk Hoffenheim yang bukan sahaja menjauhi kawasan mulia Bundesliga, malah menghampiri zon penyingkiran dengan hanya 4 mata di hadapan.

Ramalan

Keyakinan kepada Union Berlin yang pada pendapat saya sekurang-kurangnya harus mendapat mata dalam perlawanan ini dan oleh itu pilihan permainan pertama adalah berdasarkan peluang berganda 1x (peluang terbaik 1.32 pada Snai), manakala mereka yang bercita-cita untuk penyelesaian yang lebih baik boleh mengekalkan pelbagai matlamat 3- 4 diambil kira (kemungkinan terbaik 2.50 pada GoldBet). Penyelesaian permainan terakhir yang diambil kira ialah kombobet melebihi 0.5 separuh pertama + lebih 0.5 separuh kedua (kemungkinan terbaik 1.70 pada Lebih Baik).

Wolfsburg-Freiburg (3.30 petang)

Pecutan luar biasa oleh Wolfsburg yang mampu memenangi empat perlawanan kejuaraan terakhir, perubahan rentak yang menggembirakan yang membawa tuan rumah lebih dekat dengan kedudukan Eropah yang hanya dua mata sahaja. Tetapi kini kalendar menawarkan lawan yang sangat dihormati dan pastinya tidak mudah untuk diatasi, iaitu Freiburg yang mendapati diri mereka sensasi di belakang pendahulu liga Bayern Munich, dengan jurang masih terhad hanya empat mata. Rekod di tempat lawan untuk tetamu agak menyanjung, dengan jumlah 4 kemenangan, 2 seri dan 2 kekalahan, prestasi ketiga terbaik dalam Bundesliga.

Ramalan

Perlawanan di mana pada pendapat saya adalah lebih baik untuk bertaruh pada hasil gol (kemungkinan terbaik 1.65 pada Snai), manakala sebagai alternatif yang lebih baik saya mencadangkan hasil x (kemungkinan terbaik 3.45 pada GoldBet). Nasihat ketiga adalah mengenai keputusan pasukan pelawat yang menjaringkan gol (peluang terbaik 1.26 pada Lebih Baik).

Cologne-Bremen (6.30 petang)

Hanya satu mata dilucutkan dalam lima hari terakhir kejuaraan untuk pasukan Cologne yang benar-benar jatuh dalam kedudukan, malah menamatkan di kedudukan ketiga belas, hanya tiga mata dari zon penyingkiran. Beralih ke Bremen, terdapat dua kekalahan berturut-turut menentang Bayern dan Leipzig, keputusan yang boleh diramal di atas kertas dan sudah pasti memperlahankan usaha ke arah kedudukan mulia Bundesliga, malah mereka berada empat mata dari kedudukan keenam yang membolehkan mereka untuk mengakses fasa awal Liga Persidangan.

Ramalan

Daripada semua kemungkinan, saya amat yakin dengan yang berkaitan dengan pelbagai matlamat 2-4 (kemungkinan terbaik 1.51 pada GoldBet), manakala sebagai alternatif yang bercita-cita tinggi, saya mengesyorkan khususnya yang berkaitan dengan hasil x (kemungkinan terbaik 3.75 pada Lebih Baik), yang nilai jauh melebihi tiga kali ganda. Akhir sekali, nasihat terakhir adalah berdasarkan keputusan pasukan pelawat yang menjaringkan gol (peluang terbaik 1.22 pada Lebih Baik).

Tirai ditutup pada ekspresi maksimum bola sepak Teutonik, sebenarnya dengan dua perlawanan Ahad pengaturcaraan pusingan kelima belas Bundesliga akan berakhir, yang akan menjadi yang terakhir sebelum rehat panjang kerana Piala Dunia di Qatar . Protagonis kedua-dua perlawanan ini ialah Eintracht dan Union Berlin yang akan bermain di tempat lawan menentang Mainz dan Freiburg, jadi berikut adalah analisis kedua-dua perlawanan dengan tip bermain yang berkaitan.

Mainz-Eintracht Frankfurt (3.30 petang)

Detik kebimbangan yang hebat untuk pasukan tuan rumah Mainz yang bangkit daripada tiga kekalahan berturut-turut, penurunan ketara menyebabkan mereka jatuh ke tempat kesepuluh, dengan jurang tujuh mata di kedudukan Eropah yang nampaknya menjadi tembok yang agak rumit untuk memanjat. Lawan hari ini ialah Eintracht yang kembali sebagai protagonis selepas permulaan musim dengan pasang surut, malah pasukan pelawat telah memenangi empat daripada lima perlawanan terakhir untuk memasuki zon Liga Juara-Juara secara paksa, dengan tempat keempat, -5 daripada puncak Bundesliga.

Ramalan

Keyakinan pada Eintracht yang sekurang-kurangnya harus mendapat mata dalam perlawanan di tempat lawan ini dan oleh itu penyelesaian permainan pertama adalah berdasarkan peluang berganda x2 (peluang terbaik 1.45 pada GoldBet), manakala alternatif yang bercita-cita tinggi adalah berdasarkan multigol 3-4 (peluang terbaik 2.35 pada Snai). Pilihan ketiga dan terakhir ialah yang berkaitan dengan hasil penjuru melebihi 7.5 (kemungkinan terbaik 1.25 pada Lebih Baik).

Freiburg-Union Berlin (5.30 petang)

Perlawanan paling menarik sepanjang pusingan kejuaraan memandangkan kedua-dua pasukan yang berada di tangga kedua akan bersaing, malah Freiburg dapat memanfaatkan kemerosotan menegak pasukan Capitoline yang pergi dari tempat pertama kepada peranan mengejar Bayern selepas kalah mati dibolosi menentang Leverkusen dan Bochum, tanpa melupakan keputusan seri 2-2 yang berani menentang Augsburg, semua itu mencemaskan pasukan yang nampaknya telah kehilangan semangat yang tepat pada permulaan musim. Freiburg tewas di Leipzig pada pusingan pertengahan minggu, keputusan yang mengganggu siri tiga kemenangan berturut-turut, tetapi dari segi keadaan mental dan fizikal mereka kelihatan lebih baik daripada saingan hari ini.

Ramalan

Daripada semua kemungkinan, saya amat yakin dengan yang berkaitan dengan hasil 1 (kemungkinan terbaik 2.00 pada Snai), yang pasaran malah menawarkan untuk menggandakan, manakala mereka yang ingin mengambil risiko sesedikit mungkin boleh mengambil kira keputusan mudah atas 1.5 (kemungkinan terbaik 1.35 pada GoldBet). Nasihat terakhir mengenai kombobet melebihi 0.5 separuh pertama + lebih 0.5 separuh kedua (kemungkinan terbaik 1.89 pada Lebih Baik).

Lima perlawanan yang dijadualkan pada petang Rabu akan menutup tirai pada pusingan pertengahan minggu kejohanan yang menyaksikan keseimbangan gila di belakang pendahulu Bayern Munich, dengan enam pasukan terikat dengan sapu tangan empat mata. Tetapi sekarang mari kita beralih kepada analisis perlawanan Bundesliga, dengan petua permainan yang berkaitan.

Mainz-Dortmund (6.30 petang)

Selepas kekalahan berturut-turut yang dialami terhadap Galdbach dan Wolfsburg, berikut adalah permulaan yang baik untuk Dortmund yang baru selepas berani 4-3 menentang Augsburg, perlawanan di mana amnesia pertahanan yang luar biasa muncul, diimbangi oleh serangan yang masih menunjukkan corak permainan yang baik . Dalam kedudukan kuning dan hitam mendapati diri mereka berada di kedudukan keenam, walaupun dengan jurang hanya dua mata dari zon Liga Juara-Juara.

Bagi Mainz hanya dua mata yang dilucutkan dalam lima hari lepas, kejatuhan menegak menyebabkan mereka jatuh ke kedudukan kesebelas pada +5 di zon penyingkiran, margin yang jelas tidak membuatkan anda tidur dengan tenang. Hanya satu kemenangan sejak permulaan kejohanan dalam dinding persahabatan, dengan kunci kira-kira dilengkapkan dengan 4 seri dan 2 kekalahan.

Ramalan

Keyakinan pada Dortmund, walaupun tidak membuang undian a priori, oleh itu pilihan permainan pertama yang berkaitan dengan peluang berganda x2 (peluang terbaik 1.42 pada GoldBet), manakala alternatif yang bercita-cita tinggi adalah yang berkaitan dengan keputusan separa/akhir 2- 2 (kemungkinan terbaik 3.60 pada Better), yang nilainya melebihi tiga kali ganda. Penyelesaian permainan ketiga dan terakhir diambil kira yang berdasarkan kepada berbilang gol 1-3 (kemungkinan terbaik 1.57 pada Snai).

Augsburg-Borussia M’Gladbach (8.30 malam)

Lapan pusingan berturut-turut tanpa kemenangan untuk pasukan Augsburg yang pasti jatuh ke zon penyingkiran, dengan tempat ketiga hingga terakhir dikongsi bersama Stuttgart, konteks yang membuka senario mimpi ngeri dalam musim di mana masalah besar muncul dalam fasa tidak menguasai .

Tiga kekalahan dalam lima perlawanan terakhir kejuaraan untuk pasukan Gladbach yang datang dari kekalahan di tempat sendiri yang berani menentang Leverkusen, keputusan yang menyebabkan mereka kehilangan jurang enam mata dari tempat keenam, secara serius meletakkan sebarang kelayakan untuk pertandingan antarabangsa seterusnya berisiko.

Ramalan

Saya menjangkakan perlawanan yang sangat sengit dan dengan dua pertahanan yang sangat rapuh keputusan gol boleh berlaku dengan baik (peluang terbaik 1.47 pada GoldBet), manakala yang paling mencabar boleh mengambil kira keputusan x (peluang terbaik 3.50 pada Snai ) , yang nilainya jauh melebihi tiga kali ganda. Akhir sekali, cadangan terakhir adalah berdasarkan keputusan melebihi 1.5 pada separuh masa kedua (kemungkinan terbaik 1.79 pada Lebih Baik).

Bremen-Union Berlin (8.30 malam)

Detik yang agak negatif bagi pasukan Bremen yang baru sahaja menewaskan tiga kalah mati berturut-turut yang menyebabkan mereka jatuh ke kedudukan kesembilan sama dengan mata dengan Leverkusen, dengan hanya mendahului enam mata di atas zon penyingkiran. Prestasi pek belakang adalah mengerikan, dengan 34 gol dibolosi, manakala serangan menjaringkan 26 gol.

Union Berlin kembali kepada kemenangan selepas tiga pusingan di mana terdapat dua kekalahan menentang Leverkusen dan Freiburg, melepaskan sembilan gol, berselang-seli dengan keputusan seri di tempat sendiri menentang Augsburg. Dalam kedudukan, pasukan Rom secara sensasi mendapati diri mereka berada di tempat kedua dengan mata sama dengan Frankfurt dan Freiburg, lima mata di belakang pendahulu Bayern.

Ramalan

Keyakinan pada Bremen, sambil tidak menolak kemungkinan seri a priori dan oleh itu pilihan permainan pertama mengenai peluang berganda x2 (peluang terbaik 1.43 pada GoldBet), manakala alternatif yang bercita-cita tinggi adalah berkaitan dengan keputusan lebih 2, 5 (peluang terbaik 2.00 pada Snai), yang pasaran menawarkan untuk penggandaan.

Bersedia untuk membawa pertaruhan sukan anda ke peringkat seterusnya? Pergi ke https://bet-promocode.com/ms/1xbet-kod-promo-malaysia/ dan dedahkan kod promosi eksklusif yang direka untuk 1xBet. Dengan kod ini, anda boleh menikmati bonus dan ganjaran yang tiada tandingan, menjadikan pengalaman pertaruhan anda di 1xBet lebih menggembirakan dan berpotensi menguntungkan.

Contents